Sunday, September 27, 2009

Random。。


Tomorrow the school will be re-opened back..
Do not know what it feels ..
There was a feeling of want to go to school
but hate the school re-opened

September going finish
and October is coming
that means my birthday its coming soon
Hehe > .<
feel excited and look forward to its arrival
teacher planning 4th of Oct departure to Skudai
that means if biibii 4th Oct come find me need to go back earlier...
sigh~

my phone spoil d...all The photographer,model and friends, if u all wan call me please call me when i get a new phone

The past few days have talk so many things with biibii
I Like the feeling...
today 1pm like that awake...
after bath and start on9 chat v biibii
chat until 7o'clock like that biibii off9 ald
bcz going dinner with his family

our group have completed 70% of the bridge
CONGRATULATION
I believe that we will be able to be completed the 100% of the bridge before we go skudai
======================================
To someone:

我不知道你這么做居心何在
我也不知道這樣做對你有什么好處,
總之我還是那句
我們河水不犯井水
我不認識你
麻煩你就不要干涉我的私生活?
你是愛上我了啊?怎么每天都到我的部落格踩場
每天都留意我在這里些寫什么
我放我男朋友車的照片上來不是要炫耀
也不是要全部人看
so what??!!
Celica 而已嘛
很便宜而已
一點都不值得我炫耀好不好
還有。。我最近手頭緊是因為自己的錢要省省用
對!以前我是敗家,那又怎樣?
現在我會想了
我自己買東西給自己不行嗎?
我要用我自己的錢也有罪哦??
現在我是踩到你的尾巴啊
你不要死死針對我不可以啊
謝謝你那么看死我的感情
沒有你們這些看死我的人,我看我也不會有今天
謝謝你們激勵我~~
我歡迎你再信息騷擾我,我最近很空閑

1 comment:

  1. 不要管那些人。。
    我也遇過那種明明是不爽卻偏偏每天都要來人家部落格踩場的人
    儘量寫你自己,也不要管那些無聊的人啦

    支持你的~
    還有,鏈接你咯

    ReplyDelete