Monday, July 13, 2009

Collapse T.T gor..rest in peace







一早起來的時候
收到一封國際的信息。。。
信息內容是那樣的
Jun Fen ,, was diagnosed with H1N1 .. right after his birthday.. then sadly passed away on July 13th, 2009 at exactly 5:00am in Guangzhou china.

he is being missed and loved by us :(
we will never forget him ..
u will always be and stay in our hearts.
Gorgor..I miss u deeply
Rest In Peace
God bless u

Vivi發給我的
Junfen他去世了
很想念他
再也沒有被他罵我的日子
看他最新的照片
再也沒有人跟我分享吃臺灣日本餐的滋味
收到信息后
真的崩潰了
哭了出來
為什么會那樣
不是說他只是輕微的發燒而已嘛?
為什么是H1N1的
無奈。。。。
上天都愛作弄我
Junfen哥哥,,,永遠我都會記得你
永遠都會想你的
Mika愛你

No comments:

Post a Comment